Är det bara jag...

...eller blir Jennifer Anistons tidningsomslag bara fulare? Jag har egentligen inga problem med Jen. Tycker hon verkar vara helt ok, gör ganska gulliga filmer osv...men hon tar så fula bilder! I alla fall tidningsgframsidor. Här är hennes senaste för GQ. Vad är det med det där leendet? Hela bilden är liksom disturbing. Och händerna? Hon ser ut som en hund som tigger godis. Näh... det här går inte alls hem hos mig. Bättre lycka nästa gång Aniston.


Jennifer Aniston Strips Down for GQ Cover | Jennifer Aniston

Kommentarer
Postat av: mama

ja precis!! jag var sjukt nära att lägga upp denna bilden här igår och skriva typ samma sak. men jag orkade inte. hennes min är verkligen besatt och sjuk. crazy att de valt denna, hur vidrig måste resten av the shoot ha varit.

2008-12-12 @ 16:45:34
Postat av: yola

mhmmmm i agreee, rätt nasty och hon e söd egentligen

2009-01-05 @ 11:10:48
Postat av: Anonym

mhmmmm i agreee, rätt nasty och hon e söd egentligen

2009-01-05 @ 11:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0