Anna Skipper är en ond kvinna

Hon är verkligen. Såg just dagens avsnitt av du är vad du äter och omg så taskig hon är! såna som henne är skyldiga till alla sjuka anorexics tror jag. Idag gjorde hon om en hel familj och klagade som vanligt på allt. När Mrs Skipper snor glass från folk ute på stan i reklamen får jag panik och vill döda henne. När hon en gång hälsade på en av sina "patienter" var det första hon sa: finare har man ju sett. När hon gick igenom någons kyl sa hon "det är den här maten som gör dig fet, ful och illaluktande. Skärp dig kvinna! Du är inte direkt snygg själv.

Min granne har hotat att anmäla mig till häxans program om jag inte börjar äta bättre mat. Men aldrig. Hon ska passa sig för att komma hit, jag tror jag hade råkat slå ner henne om hon tvingade mig att jogga!

Nu står Katy Perry på EMA-scenen i Liverpool och sjunger på ett ganska besatt sätt. Jag tycker det är rätt skumt att hon får hosta galan, liksom hon har väl bara haft en hit? Hur kan hon komma efter folk som Snoop, Justin och Christina Aguilera? jaja, vi får se hur det går för den lilla spända girlkissern.

Hejdå
/Mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0