hunger

Och by that menar jag inte nåt mysko djupt, åh jag är hungrig på livet eller whatever, utan normalt hungrig. Sånt filofiskt skit ägnar jag mig inte åt. Haha.
Har inte så mycket att skriva. Men vi såg ju Gavin i måndags och det var sjukt härligt. Har inget att klaga på alls, det var en great show. Vi stod självklart längst fram och jag fick klämma en tjej skitmycket för att kunna stå där. Hon hatade mig så enormt mycket, ingen har nog nånsin hatat mig så förr. Men liksom, man får ju ta att bli mosad om man är på konsert, eller hur?

Skolan är krånglig nu. och jag är inte så bra på att koncentrera mig... men det går nog bättre om jag börjar plugga mer hemma och skippa slacker-livet. Tyvärr är det kanske dags.
 
ha det nice :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0