Inget liv...

Har mama. Igår var en äkta loser-saturday night. Well well. Jag var faktiskt inte ensam i fredags som jag trodde though. Blev en movie night med två grannar. Skrämde livet ur den ena med min särighet (den andra är redan van...). Och vi såg särfilmen! The Ringer som jag skrev om innan. Den var sjukt härlig ändå. Helt galen men ändå gullig liksom. Gillade den! En lite väl förutsägbar love story som inte riktigt passade in gav den minuspoäng. Men men den var härlig.

Idag ska jag baka pepparkakshus, tror jag. Mitt hus är fortfarande sjukt svinigt. Undrar om jag kommer städa.. Hmm jag borde verkligen.

Naughty, det är dags för dig att blogga!! Vet att du lever the good life i malmö, och har annat att tänka på. Men här behövs lite annat än mitt deppiga liv.

Bye guys. Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0