Jag är så sur!

Jag har inte direkt någon anledning till att vara det, jag bara känner mig sur och deppig. Saknar Malmö, vill bara hem och fira jul med min familj.
     Jag har precis kommit hem från tandläkaren (som frågade om jag tyckte om godis och om jag åt det ofta för jag hade fina tänder och det verkade inte så). Jag svarde: "nej, inte så mycket, äter det kanske en gång i veckan". Haha. Stor, fet lögn. Och jag har inte fått några visdomständer om någon är intresserad av det. Sen började hon skrapa bort tandsten och stack mig i läppen med sin vassa "tandstensborttagningspinne". Aj. Och hon hade en liten spegel (som jag var helt fin i, hihi) och i den visade hon mig hela tiden vad hon gjorde. Det har jag aldrig varit med om förr.
     Nu sitter jag här, sur och ledsen. Känner mig verkligen inte på humör för någonting. Det är så jobbig, när man inte riktigt vet vad man ska göra åt det! Får väl ta och ringa någon rolig. Se om det hjälper. Lovar att vara gladare nästa gång.


Some days are honest, some days are not
Some days you're thankful for what you've got
Some days you wake up in the army
And some days it's the enemy

Some days are work, most days you're lazy
Some days you feel like a bit of a baby
Lookin' for Jesus and His mother
Some days are better than others

Some days you feel ahead
You're making sense of what she said
Some days are better than others

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0