Julkalendrar

Idag när jag satt och pluggade vid ett bord i skolan hördes plötsligt Mysteriet på Greveholm-melodin från ett annat bord en bit bort. Kollade dit och det visade sig att typ 5 personer satt och kollade på gamla avsnitt av det på nåns laptop. Jag blev happy och ville sjukt gärna bli deras vän! Det är sånt som ingen gör, särskilt inte i denna staden. Men jag vill också ha såna friends.

Greveholm är min (och typ de flestas eller?) favoritjulkalender ever. Och sen dess har de bara blivit sämre för varje år. Typ När Karusellerna sover, what the hell var det? Minns den inte så tydligt, bara att den SÖG. Och Jul i Nudådalen eller vad den hette.. Med typ en pojke och hans morfar. Nej, det var skit. Ingen kan toppa Greveholm. Jag fattade just nåt - greveholm, det heter kanske så för att det bor en Greve på vinden? Aaa, nu känner jag mig dum-smart.

Nu ska jag gå till tvättstugan och sen äta kladdkaka med marabou apelsinkrokant & en frusen danonino.

Buh-bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du ut den till sist eller? Hihi.

2008-11-13 @ 20:13:49
Postat av: Anonym

haha ja jag fick värma den i handen så handen blev till is. men sen gick det! fast jag gillar den bättre ofryst...

2008-11-14 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0