Konstig mardröm

För lite mer än en timme sen kom jag hem efter en liten shoppingtur och var helt slut, vilket resulterade i att jag sjönk ihop i soffan för att ta en liten power nap. Och jag somnade direkt. Sen hade jag en av de sjukaste drömmarna jag haft på länge. Jag drömde att jag var en sådan som mördare kunde ringa om de mördat någon och ville bli av med kroppen. Så gömde jag dem! Helt sjukt. Och det värsta var att jag var riktigt dålig på det, jag bara dumpade dem i skogen. Sedan visade det sig att jag bodde i en gigantisk herrgård mitt i skogen, där jag hade en enorm fest. Och plötsligt kommer Darin fram till mig (och det är konstigt för sista gången jag tänkte på honom i mer än tre sekunder var när han fortfarande hade tandställning och jag hade bootcutjeans) och frågade om jag inte kunde göra mig av med en han dödat.
     Visst är det läskigt? Jag hade panik i hela drömmen. Och lite när jag vaknat också! Det är verkligen konstigt vad man kan fantisera ihop när man sover..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0