Min granne HATAR mig!

Jag satt hemma för några dagar sedan, framför datorn, och surfade lugnt runt när det plötsligt knackade på dörren. Jag väntade inte på någon, men tänkte att det kanske var Mojo som kom på ett surprise visit (som du ALDRIG gör) efter skolan. Men nej, det var min granne. Eller, jag hade aldrig sett henne för, men där stod hon och hon var inte glad!

Grannen: Du stör mig riktigt mycket!
Jag: Jaha..ehm. Va?
Grannen: Tv:n är på alldeles för högt!
Jag: Men jag tittar inte på TV.
Grannen: Nej inte nu. Klart du stänger av när du ska öppna dörren, men det var alldeles för högt innan och jag är jäkligt trött på att höra den!
Jag: Men, jag har inte tittat på TV på hela dagen. Det måste vara någon annan.
Grannen (skriker nästan): Jag hör väl vad jag hör! Kom inte med fler undanflykter, för f-n, utan ha bara volymen som normalt folk! (nu är hon riktigt irriterad, hon blir helt röd och spottar på mig när hon pratar).
Jag: Nu tänker jag stänga dörren. Ha en bra dag. Hej då.

Fattar inte vad hennes problem var. Inget "hej, skulle du möjligen kunna sänka volymen på din TV lite", ingen hälsningsfras - INGET! Och jag tittade inte ens på TV. Helt sjukt.

...Fast lite roligt =)


Kommentarer
Postat av: ante

Hon är ett rude sär! jag är fortfarande arg på dig och maja btw! åhh jag vill komma på det jag glömde!!!

2008-11-21 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0