Mojos tur att blogga. eller nåt.

Hmm, jag har nog inget lika spännande som naughtys-mördardrömmar att berätta men kan ju blogga lite i alla fall! Btw, verkar som allt hon drömmer handlar om mord... för ett tag sen var det att min granne skulle mörda mig (eller har du inte drömt om det flera gånger, natti?). Och senast jag hörde en av hennes drömmar var det att Ross Geller försökte våldta henne (okej det var inte ett mord men jag tyckte det var sjukt skumt att drömma...). Well well, Nattis drömmar har varit väldigt freaky så länge jag har känt henne. (dvs i åtta år, vi hade faktiskt anniversary förra veckan).

Idag var det min tur att gå till tandläkaren. Jag gick dock inte till Nattis fancy dentist utan till ghetto-tandis. Hon sa att det såg bra ut och sen gick jag rakt till Willys och köpte en fet påse lösgodis. Det blev min frukost. Ja, jag sa att mina matvanor är sjukligt dåliga. Resten av dagen har jag faktiskt varit riktigt duktig och pluggat. Och sett på tv. Älskar despi även om det ger mig panik att allt är så annorlunda nu i "framtiden".

Alla serier spolar verkligen fram tiden på sistone. Typ despi, Ugly Betty, Gossip Girl och för ett tag sen One Tree Hill. What's up with that? Antar att deras idéer för nutiden tar slut och de vill kunna få igenom lite förändringar.

Hejdå, nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Antak

Va har dom spolat fram ugly betty? jag dog av nattis ross geller våldtagnings dröm! det är soooo not something he would do! jag har också sjuka drömmar! igår drömde jag att vi hade en toa på dörren till sopnedkastet och så gick jag på den fast vi hade toa inne också. I alla fall så gick hela neighborhoodet förbi och såg mig och sen kom britney i sin toxic outfit med det röda håret. då sprang jag in! det sjukaste är att det är en dröm deja vu! jag tror att jag har drömt det en annan gång när vi bodde på andra sidan gatan.

2008-11-16 @ 17:28:45
Postat av: mojo

hahahaha sååå härligt ante!

2008-11-16 @ 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0