Morgonandedräkt och krystande samtal

Weird rubrik, men jag pratade just med ante och out of nowhere sa hon de orden... tror den kom från gossip girl men dunno for sure.

Jag tog just ett sjukt härligt bad med tända ljus, badsalt, härlig musik och en gammal BildExtra att läsa. Loved it! Men sen när jag satt i soffan med morgonrock och en handduk på huvet så ringde det på dörren. Det gjorde mig lite väl rädd. Men jag gick och kollade i titthålet i dörren och såg något som såg ut som en man men lika gärna kunde varit en ful tant med typ ett papper i handen. Jag befarade genast det värsta (dvs att det var radiotjänst som ville bust me) och öppnade inte dörren. Mannen/tanten kastade sen in en liten lapp i brevlådan där det stod att jag skulle ta kontakt med hyresgästföreningen, med typ ett mobilnummer jag skulle ringa. My ass att jag kommer göra det.

Nu ska jag se färdig gossip girl, och sen (om jag orkar) laga lunch att ta med till skolan imorgon (kommer verkligen inte orka göra det).

xoxo
Mojo

Kommentarer
Postat av: antak

hahaha! jag älskar att jag skrattar högt av bloggen! anyway... FISKFLÖDE!

2008-11-21 @ 21:05:11
Postat av: antak

hahaha! jag älskar att jag skrattar högt av bloggen. Anyway... FISKFLÖDE!

2008-11-21 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0