Pizza time

Jag beställde en pizza innan. På OnlinePizza (typ min favoritsida).  Är det weird att helt ensam sitta och äta pizza hemma på en måndagkväll? Eller inte weird men kanske lite no-lifey? Eller egentligen inte, det är inte som det är en saturday night... Det är nog bara typ fetto-beteende. Låter som mig.

Anyway, innan när pizzabudet kom så kunde han inte svenska. Han sa att han var från Frankrike och var faktiskt sjukt bra på engelska för att va fransk. Anyway, han berättade en sjukt lång historia om varför jag skulle köpt läsk till pizzan också. Jag bara eeh okej. Han gav förresten skumma blickar in i min mörka lägenhet också. Jag har det alltid släckt i hallen, och det ser nog ganska skumt ut när man står i dörren.. som att jag håller på med sick things. Well well. Åter till pizzan. Den var nämligen UNDERBAR. En av de bästa pizzorna nånsin. Så sjukt god! Det var en Tropicana med ananas och banan (ja jag vet, jag är den enda som gillar såna pizzor. i alla fall den enda över åtta år.). Det är klart min nya favoritpizza. Och Pizza Express är min nya favoritpizzeria. Måste prova fler sorter därifrån. Dessutom var de billigast av alla som levererar ut hit till ghettot! Kan inte bli bättre. Mmmm, jag är uppfylld av pizzans deliciousness. Galet god. Till och med pizzasalladen var god, och jag äter aldrig den annars! I'M IN LOVE.

Hoppas ni har en fun night. Själv hade jag en underbar date. Med pizzan, in case that wasn't clear.
Buh-bye!
/Mama


Vill ha denna på vardagsrumsväggen... passar perfekt nu vid jul, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0