Scary

Såg just det senaste Prison Break och jag tycker det var ett extra läskigt avsnitt. Satt ensam och såg det i ett kolmörkt rum och blev tvungen att gå och tända lampan mitt i programmet för jag var SCARED. Är mycket orolig för hur det ska gå med Michael. Och stackars Sucre idag! Well, jag vill inte skriva för mycket in case att nån som läser detta följer det på svensk tv istället.

Förresten, har inte Nicole Richie blivit läskigt smal igen? Eller det ser i alla fall ut så tycker jag. Men inte lika farligt som för några år sen!


Nicole före babyn
(tycker hon är helt sjukt spinkig här, ser ut som hennes kläder väger dubbelt så mycket som hennes kropp)




Nicole i tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0