Världens STÖRSTA freeloader...

...det är jag det! I måndags åkte jag och Maja till Stockholm. Då hade jag ungefär 3000 på kontot, som ska räcka till hyra, mat och övriga räkningar tills året är slut. Maja betalade tåget dit, en konsert (med Gavin DeGraw, som förresten sa att vi var "very beautiful", hihi), och alla underbara måltider.
     Sedan dess har hon betalat flera underbara Espresso House fikor, utekvällar med sushi och cosmopolitans och bussresor fram och tillbaka. Och jag har bara hängt med. 
     Ni låter jag som världens hemskaste människa, men jag har faktiskt gråtit och skrikit på Maja att hon inte ska köpa mer till mig, men hon blir bara sur och mer eller mindre tvingar mig. Så vad ska man göra? Okej...lyxproblem kanske, men det är lite jobbigt.
     Nu har jag för övrigt bara 39 kronor på kontot, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0