Blondin eller brunett?

Jag är nu tillbaka i Malmö för att sitta barnvakt åt mina systrar, då mina föräldrar känner att de inte kan lämna Zooma och Ante med lite väl partyglada Yola!
Så nu sitter jag vaken halva natten och oroar mig för att Yola inte kommer hem i tid. Ni har ingen aning om hur det känns =) Jag menar allvar. För när jag bodde hemma och hon var ute hela nätterna störde det mig inte (kanske för att jag också var ute) men jag tror att det har att göra med att jag inte var "föräldern" då.
     Hursomhelst..idag tog jag mina boots (som desperat behöver klackas om) och gick till Mobilia. Men jag klackade inte om dem. Istället shoppade jag efter hårfärg. Varje höst blir jag nämligen lite smått besatt av att få en lika fin och glansig hårfärg som Penelopé Cruz har i alla L'Oréal reklamer, så jag färgar mitt blonda hår, bara för att tre dagar senare ågra mig och desperat längta tillbaka till mina dagar som blondin. Och jag lär mig aldrig!! För nu är jag lika besatt av det igen!!
     What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0