Hallon, Bill Kaulitz och Idol...

Vi har just druckit en hel Brämhhults Hallon Dryck med druvor och  ätit en härlig köttbulls-dinner. Nu ligger Mama slött på soffan och ser Idol, medan hon försöker tvinga mig att hämta godis. Jag blev just superglad för "Womanizer" spelades i bakgrunden av Idol.
     Varför gillar alla småtjejer idag killar som Johan i Idol och han där Bill Kaulitz eller vad han heter i Tokio Hotel? Alltså, supersmala killar som ser precis ut som tolvåriga tjejer. Det är ganska roligt faktiskt. Fast nu påpekar Mama att jag ska inte säga för mycket. På min tid var det Leo DiCaprio och Nick Carter från Backstreet Boys som gällde, och de var inte direkt supermanliga heller. Tänk Leo cirka 1997 i t ex "Titanic".. Inte direkt supermanlig =)
     Nu måste jag förresten uttala mig lite om Robin B. Han gör inget intryck på mig. Märkte ni hur han flackade med blicken i början? Det borde man INTE göra. Nej fy, det här gillar jag inte. Det här är faktiskt första gången jag ser Idol i mer än två sekunder, men det här är inte bra!!
     Men nu är det hög tid för lite godis! Idag blir det en lat kväll, så gör vi något galnare imorgon! Ha en underbar fredag och Halloween.



Vår fredagkväll...



Kommentarer
Postat av: yola

hihi älskar din blogg

2008-11-01 @ 09:43:29
Postat av: Helena

Johan palm är sin sak; usch!

Men bill kaulitz är något annat.

Så mobba inte honom inför mina ögon.

Haha, älskar dig kusinen min.

Kram!

2008-11-02 @ 17:17:31
Postat av: Zazz

Åh, okej. Jag ska inte mobba honom. Har är inte så farlig faktiskt. Älskar dig Losha!

2008-11-11 @ 08:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0