Regn, snö och Halloween!

I fyra timmar försökte jag värva människor (medan det ösregnade och sedan snöade) utan någon större tur. Och chefen lät oss inte sluta. Men allvar, det är svårt nog att få folk att stanna om solen lyser, varför skulle de göra det när det regnar?!
     Det är verkligen roligt. Minst tio som jag frågade "skulle till tandläkaren" och väldigt många måste springa till bussen varpå de går in på Åhléns! Hihi. Människor är skumma.
     Snart är det i alla fall Halloween. Jag måste verkligen baka pumpkin pie. Gjorde en förra året (och en jättefin pumpa faktiskt) men nu kan jag inte hitta receptet. Och om min pojkväns kompis kommer hit ska jag ha en riktigt härlig girls-week-end med Mama! Men nu ska jag bara njuta av att inte vara ute och sätta mig framför TVn och sluta röra mig för dagen =)



Happy Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0