B&J-night i Onesies & hjälm

Igår kom vår syster Anttak hit. Hon var sjukt confused när vi skulle hämta henne på stationen och kunde inte gå upp för en trappa själv... It was strange. Okej nu låter det som hon har seriösa problem, men riktigt så är det inte...
När hon kom hit började vi med att vräka köttbullar & makaroner framför ANTM. Yummy!
Sen var det dags för en underbara Ben & Jerry-fest. Naughty och jag hade fyllt hennes frys med fem härliga burkar, som vi vräkte. Det var underbart. Och nåt fantastiskt hände när jag åt Vanilla Toffee Crunch. Jag hittade världens största chunk! Den var freakin' enorm. Den låg lite på snedden och sträckte sig genom hela burken! Vi blev super happy.

När Ante kom hit fick hon den härliga drick-hjälmen som Natti köpt. Och sen - underbara matching onesies till mig och Ante! Vi har önskat oss dem länge och jag hade i hemlighet beställt dem från Jumpin Jammerz. Vi tog genast på oss dem och satt i soffan och vräkte glass, A med en cola-hjälm på huvudet. En av the best nights ever!


Våra gorgeous Piggies-onesies, här på en lite creepy flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0