Half Baked är här!

På Free Cone Day i april upptäckte jag att det skulle komma en ny Ben & Jerry-smak under vecka 38. Jag har nu väntat och räknat dagarna och idag är dagen här! Så jag och Naughty begav oss ner till coop med förhoppning att den skulle ha kommit till deras härliga frys. Och den fanns där :D :D :D
Visste inte innan vilken det skulle vara och blev lycklig när jag såg att det var Half Baked. Visserligen har jag ätit den tidigare (i england förra året) men blev ändå super happy. Och till nyår hoppas jag på fler nya smaker.

(och om nån undrar så är half baked en blandning av chocolate fudge brownie och cookie dough. alltså med vanilj- och chokladglass, brownies och cookie dough. kan inte gå fel med den mixen eller hur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0