Trender och tillbakablickar

God morgon!
Idag kommer som sagt min lillasyster hit så jag måste förbereda med ständing och påfyllning av glass i frysen =) man vill ju att hon ska känna sig som hemma. Själv ska jag faktiskt snart hem på besök och träffa mina andra systrar. Ska bli ganska kul även om vissa av dem kommer jump at the opportunity att kunna stjäla mina kläder igen.. Haha.

Annars har det inte hänt så mycket idag än. Lyssnade på The Voice medan jag åt min frukost och hörde att Ebba von Sydow listat fem trender som killar inte förstår. Det var ganska roligt. De var:

1. Höga midjor
2. Tälttröjor
3. Riktigt kort hår à la Victoria Beckham
4. Vida byxor
5. och..vad var den sista? Kommer inte ihåg. Sorry.

Det stämmer nog rätt bra faktiskt. Jag vet inte hur det är med er, men jag får i alla fall starkt ogillande blickar av min pojkvän varje gång jag håller fram ett par jeans med hög midja i affären. Och varje gång jag frågar vad han tycker om min nya oversize tröja tittar han snabbt på mig och säger ungefär: "den är..fin". Sen går jag runt och är lite småsur för att jag tycker att jag faktiskt ser bra ut, men samtidigt vet jag att han inte gillar det alls!
Det är synd att killar inte get it. Men min pojkvän får väl helt enkelt vänja sig. Haha.

VB är snygg i kort...


I övrigt sa de att Britney ska sälja sitt hus i Studio City för 7,9 miljoner dollar. Hon ska nämligen flytta närmare Kevin Federline och sina söner som bor i Calabasas. Och det är väl bra. Men sen började de prata om att Britney och Kevin eventuellt är tillsammans igen. Och det tror jag inte riktigt på än. Men jag skulle inte direkt bli ledsen om det hände. Förlåt mig, men jag hatar inte Kevin. Inte då och inte nu heller. Bara Britney är lycklig och inte går tillbaka till sit gamla, destruktiva jag så är jag glad. Och snart är nya singeln här. Vill bara påminna =)



Back in the day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0