Bada Mr Pres

Känner mig så vuxen idag. Kollar runt på inredningssidor och försöker lista ut vilka väggfärger som skulle passa bra med överkastet jag vill ha. Sånt är riktigt svårt. Presley tassar runt här brevid och vill nog gärna på en promenad. Och han är i desperat behov av en dusch. Idag ska det äntligen bli av, nu när tentan är överstökad. Och så måste jag städa upp här. Det är hemskt vad lägenheten blir ledande när man pressar in årtal i huvudet.

Nu ska jag först av allt gå och se Days. Det var länge sen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emma

SV: jag slängde i matlagningsgrädden också och efter det kryddade jag lite extra. Smakade lite konstigare än vanligt men blev inget man kastade direkt :p

2009-04-08 @ 16:16:33
URL: http://ljudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0