Hula Girl

Sitter nu nyduschad och goddoftande i min Hula Girl parfym. Upptäckte att body lotionen i samma märke har fått en skum bidoft så jag måste nog slänga den =( Jag hatar att skiljas från gamla parfymflaskor.
     Mama är och roar sig i Malmö, eller roar sig så mycket som hon kan utan pengar. Fick just detta smset:

Körde till entré men hade inte råd med parkering så nu
är vi på Mobilia istället.

Haha. Borde skaffa lite rikare vänner! Så de kan bjuda mig på Frapinos. Har haft en craving riktigt länge nu! Ska ta och äta en lite försenad lunch nu. Det blir havreringar =)


Måste säga hej då till min älskling...


Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

jag håller med dig! man tröttnade på dom för lääänge sen!

2009-04-12 @ 17:13:19
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Helle

Den fick du ju av ammelamme i julklapp!

Det är helt sorgligt att behöva slänga sådana saker. mohahaha, då har man hunnit fästa sig vid dem!

2009-04-20 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0