Malmö är härligt

Jag befinner mig nu i Malmö and I'm lovin' it. Igår blev jag tant, dvs fyllde 20. Hade en riktigt härlig födelsedag, det som fattades var Naughty. Allt jag fick i present var knallrosa, verkar som min familj känner till min smak bättre än jag trodde.

Idag (efter att ha kommit hem kl 5 i morse efter en härlig utekväll) väcktes jag av mina föräldrar med den "underbara" nyheten att vi skulle åka och kolla på konst på Österlen. Det var segt, såna kulturella saker är verkligen inte min grej. Två random tanter kom dock fram och sa att de älskade min outfit, haha. Skumt men härligt!

Längtar nu tills jag & Naughty är tillbaka i denna stad i juni eller när det nu blir.
Och till och med jag som vanligtvis är jordens mest negativa känner att vi kommer ha en underbar sommar här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill veta vad du hade på dig!

2009-04-12 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0