Nu är det gjort...

Nu har jag sökt ett program till hösten. I Malmö den här gången, så det ska nog bli bra. Men jag hatar att göra det, så nu får vi hoppas på att jag slipper igen! Satt och tänkte på vilka planer jag och Maja hade för vår framtid när vi slutade nian. Efter gymnasiet ville vi få jobb på ett kryssningsskepp (som såklart åkte runt till varma, tropiska platser). Vi hade ju hört att man fick bra betalt och inte behövde betala skatt och dessutom skulle det alltid vara varmt! Ahh...vilka drömmar. Skulle faktiskt inte ha något emot att göra det just nu. Men istället binder jag mig nu till nästa 6 års studier. Haha. Så det kan gå.


Något i den här stilen...

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

jag hade valt heidi utan spencer helt klart :)

2009-04-13 @ 19:05:50
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: mama

jag borde göra det nu.

2009-04-13 @ 21:10:37
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0