Update: Nattaks liv

Okej, eftersom Mama har hållt bloggen igång de senaste dagarna är det verkligen dags för en lite uppdatering:

I helgen var jag som sagt i Malmö och hämtade pokjvännens föräldrars shitzu Presley som ska bo hos oss i tre veckor. Lite jobbigt att stiia på tåget i 3 1/2 timme med honom, men det gick bra. Det första han gjorde när han kom ut var att lägga en kabel mitt på trottoaren! Och vår vita matta är också ett minne blott.

Idag ringde jag dessutom efter många om och men mitt gamla jobb för att se om jag kunde jobba där i sommar. Jag HATAR att ringa folk jag inte känner. Vet inte vad det är, men jag HATAR det. Försökte muta Maja att göra det, men lyckades inte. Gick dock bra i slutändan.

Och idag lyckades jag somna om efter frukosten och sova till klockan ett. Blev mycket sur eftersom jag insåg att jag slösat bort många värdefulla pluggtimmar (som ni ser tar jag igen det du genom att sitta vid datorn och blogga...)

Tänkte ta en "lyxig dusch" (i den mån det nu går att göra en dusch lyxig..hör ni hur fel det låter). Med alla mina nya produkter. I helgen fick jag nämligen:

  • Dove Cream Oil
  • Dove Go Fresh deodorant
  • Tropical Pleasure Body Scrub
  • Ett rosa, skithärligt Persiko schampoo
  • Body lotion och shower creme med olivolja från Oliva
  • En härlig rosa burk med något jag inte riktigt undersökt än

Ska i alla fall snart hoppa i min "lyx dusch". Och vet ni vad? Jag öppnade just en påse Ahlgrens bilar och... det hade smugit sig ner ett däck i påsen! Haha. Så kul jag har det!



Kommentarer
Postat av: ante

så sjukt coinsidence! Idag lekte jag och jorun hänga gubben och min mening var "jag är sjukt sugen på ahlgrens bilar" jag suktar efter det nu!

2009-04-02 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0