"Panikcentralen, kan jag hjälpa till med något?"

Jag älskar Britney. Igår twittrade min favorit om hur homosexuella ska ha samma rättigheter som alla andra. Hon skrev:



Håller verkligen, verkligen med! Med det var ju inte alls det jag skulle skriva...
     In other news så sitter jag nu här och väntar på min lillasysters nästa paniksamtal. Hon har nationella prov i matte imrgon och har PANIK! Som Maja så fint uttryckte det är jag "panikcentralen" idag. Alla ringer hit för att få hjälp med sina problem! Well...hade varit helt okej om jag inte hade glömt så mycket matte som jag har glömt! Det är lite pinsamt när man måste tänka till ordentligt för att lösa niors problem. Speciellt när man gick natur på gymnasiet och efter det påbörjade en utbildning som väldigt mycket centrerade kring matte. Tog problemet vidare till min pojkväns nördiga högskoleingenjörsvänner. De fick sig också en head scratcher, haha!

Nu ringer telefonen. Got to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0