Vårtecken

Jag har just varit och köpt 1 kg lösgodis. Middagen fixad med andra ord.

Nu är det äntligen soligt. Och eftersom Linköping inte har fått några vårblommor än så får man leta efter andra vårtecken. Här i ghettot upptäckte jag tre idag:
  • Alkis-bänken ute vid cykelvägen är nu alltid befolkad igen. Från morgon till kväll sitter några härliga gubbar och säger hej till alla som går förbi.
  • De sjukt coola 15åringarna börjar nu ha hemmafester på balkongerna med hög musik, skrikiga röster och fejkfylla. (Shit, känner mig så gammal av att skriva det...)
  • Man börjar se GB's med mjukisbyxor och för korta linnen, givetvis med love handles som hänger ut precis lagom osmakligt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

ååh gott med godis







svar; tagen i grekland :)

2009-04-04 @ 11:39:13
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Lisa

sånt är himla drygt jag hoppas med!

2009-04-04 @ 12:57:11
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0