Hosta

Hej. Jag är sjuk. Har svinont i halsen och hostar hela tiden. Alltså verkligen hela tiden. Konstant! Ja nu fattar ni nog.

Enda tillfället jag inte hostar är när jag är upptagen med att stoppa in nåt i munnen (dvs äta, inga snuskiga fantasier nu people (eller person, vet inte hur få det är som läser egentligen ;) )).

Det resulterar i att jag ungefär var femte minut desperat springer ut i köket på jakt efter något ätbart. Jag lär mig inte att det enda vi har i frysen är rått (eller ja, fryst) nötkött och persilja. Och i kylen hittar jag fortfarande inte den där kladdkakan jag är så sugen på. Bara mjölk och nån vidrig sås pappa hällt i en glassburk för att spara. (Jag har öppnat och undersökt burken tre gånger nu, för att vara fullständigt säker på att det inte är något yummy som döljer sig där inne).

Nån som vill komma hit med micropop, Marabou, pizza och Cream Cheese Chips? Inte det? Nej då får jag väl återgå till att hosta sönder mina lungor.

So long!

Kommentarer
Postat av: ante

vi bakade preicis kladdkaka!

2009-08-11 @ 14:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0