Läskigheter

Naughty är taskig när hon skräms här under. Blev svinrädd! Så detta onödiga och ointressanta inlägg skriver jag bara för att borgdrottningen inte ska vara överst i bloggen längre.

Jag är så sugen på Chocolate Chip Cookies. Och nu äter de chokladcupcakes i Jim's värld på tv'n bredvid mig, det känns bara taskigt.

För några nätter sen såg jag jordens stösta spindel krypa på golvet precis bredvid min säng. Större än en femma. Bland de största jag nånsin sett, och jag blev livrädd. Frossy som var här med Naughty och mig och kollade på film stängde in den i ett glas.
-Det där kommer jag råka välta sen, sa jag.
Och jag hade rätt. Precis när the girls skulle gå hem råkade jag sparka till glaset. Spindeln syntes ingenstans och jag höll på att bli hysterisk (eller blev hysterisk, kanske är mer sanningsenligt). Hade inget annat val än att stänga alla dörrar till rummet och sova på soffan utanför.

Nu var detta snart en vecka sen men spindeln har inte synts till igen. Varje kväll när jag lägger mig är jag rädd att jag ska känna den krypa i mitt ansikte. Men jag kan ju inte låta det lilla (stora) djuret kontrollera mitt liv. Eller hur?



Hoppsan. Detta är ju också en ganska läskig bild att mötas av när man går in på bloggen. Men inte lika farlig som den förra, right?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

USCH, den bilden ville jag INTE se!



Nu kom jag helt av mig vad jag skulle skriva :P men antagligen om färgen. Jag tycka du ska måla om ditt rum du med :P kanske blir lite mörkt i hela, men någon fondvägg i alla fall :)

2009-08-24 @ 15:02:18
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Det skall rätt mycket till att de ndyker upp igen, men man vet ju aldrig!! Moahahaha!! ;D

2009-08-24 @ 16:53:01
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh farn, borgdrottningen är bättre.

2009-08-29 @ 16:00:22
Postat av: simone

haha, rynkor vid 45? Det lät tidigt :P

2009-09-01 @ 12:22:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0