Jaaaaaa!

Snön håller på att smälta! Prisa Gud. Och be att allt allt allt smälter så det inte blir kvar konstiga isbeläggningar över hela marken igen.
Dessutom blir det sjukt coola istappar från mina grannars balkongtak. Typ en istapp var femte cm längs hela taket. Jag är lite väl imponerad.

Okej, jag googlade istappar för att lägga in en bild. Och alla som kom upp (tex denna)
var ca 1000 gånger coolare än de jag ser utanför mitt fönster. Oh well. Jag intalar
mig själv dagligen att det är en bra egenskap att bli löjligt imponerad av vardagliga saker.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj som i en Disney film - mäktigt!

2009-02-24 @ 12:42:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ante

Snön är nästan helt smällthär och jag älskar att det är ljust när jag vakanr på morgonen!

2009-02-26 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0