Jag suger på att koncentrera mig

Måste verkligen plugga idag! Har fått ig på båda duggorna hittills.. Hehe. Det är två kvar nu. Hoppas jag klarar dem så jag inte behöver tenta. Hur som helst så låter det som jag behöver study, eller hur?

Varför har jag då gjort allt utom att plugga idag? Hmm, antagligen för Externredovisning II är dödligt tråkigt.

Jag får panik av reklamen för Veronica Maggios skiva på tv. Hennes låtar får mig att må illa. Förlåt, men det är bara verkligen inte min smak.

Nu ska jag äta Marabou Apelsinkrokant. Sen väntar väl plugg... Damn.

Men allra först, tvättstugan (som idag har en mkt stark rutten stank, nasty!).

Je vous embrasse (eller nåt?)
/Mama

Kommentarer
Postat av: Daniel

Maggio för mej att kräkas.

Instämmer.

2009-02-02 @ 17:31:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: yolhammed

love love love love er blogg

2009-02-02 @ 23:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0