Körkort!

I did it! Klarade uppkörningen idag. Mitt tredje försök hihi.
Det gick egentligen mycket sämre än förra gången men jag antar att kontrollanter var snällare. Han hette Haluk, så himla härligt namn. Älskar honom nu ju.

Tyvärr har jag ju inte tillgång till nån bil så jag kommer väl aldrig mer köra (så ni kan vara lugna, vägarna i Linköping har inte plötsligt blivit tre gånger så farliga ; ) ), men det bästa är att jag måste släpa med mig passet överallt när jag måste visa leg. Wonderful.

Godnatt från en happy Mama!

Kommentarer
Postat av: yoli

grattis mojo im proud som en mor ska vara!

2009-02-17 @ 10:49:14
URL: http://yollster.blogg.se/
Postat av: ante

Asså maja!Jag är upprörd! vad hände med tiden jag kollade här och det hade hänt nya saker!??? Nu är jag trött på detta ladda upp nya saker eller loose me som en besökare!!!

2009-02-17 @ 14:46:07
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0