Mer godis

Jag tänkte ju skriva ett inlägg om hur vi snodde godis i skolan. Men det hade visst Naughty redan gjort! Anyway, det var riktigt härligt när hon kom förbi idag. Jag satt med några klasskompisar och gjorde dödstråkiga uppgifter. Så dyker Natti upp som en fresh vind och gjorde allting lättare : )
Vi gick som sagt och fyllde en stor påse (alltså lika stor som en matkasse. fast den var ju inte helt full men you get the picture) med godis. Vet inte riktigt varför jag skriver detta igen. Men okej.
Nu är jag mycket mätt efter att ha vräkt hela dagen. Har massor kvar i köket också.

En i min klass har en katt som älskar att hoppa in i kylen. Så varje gång han öppnar den hör katten det, kommer springande och skuttar in i den. Så man får lyfta ut katten varje gång, så den inte typ fryser ihjäl eller äter upp all mat. Jag tyckte det var en helt rolig historia...

Kommentarer
Postat av: äwiiis

visst är dom söta : ) 299 kronor kostade dom. skullcandy.com har ju dom, fast jag köpte dom i en affär här i stan.

2009-02-04 @ 14:49:25
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0