Nostalgi

Idag önskar jag lite att det var för ett år sedan. För då hade jag inte behövt oroa mig för att fixa en lägenhet i Malmö, pluggande eller vad jag ska äta till middag. Då betalade mamma och pappa fortfarande räkningarna, lärarna berättade exakt vad man behövde läsa till proven (och även om man började plugga tåv dagar innan provet kunde man klara det) och bäst av allt: Pappa placerade varje kväll en liten gourmémiddag framför mig. Åhh..those were the days. Ibland är det jobbig att växa upp. Skulle helst av allt sitta i Heleneholms matsal och ha köttbullsduell med Frossy nu. Slå 56 stycken, hihi.

Nostalgi..


Det var ett tag sen...men 56 stycken fick jag ändå i mig.
Heleneholms regerade mästare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0