Slavdrivaren Mama

Hejsan Svejsan (hehe, skrev det bara för att ge barndomsminnen. Jag skrev alltid sånt när jag var liten. Fast det kanske bara var jag).

Idag var Naugthy och Sebad här och slavade åt mig. Natti sprang runt och sanerade min totalskitiga lägenhet och Sebbe skruvade upp en duschdraperistång i badrummet (var skulle man annars ha duschdraperi.. jaja ni fattar).

Känns ganska hemskt att ta hit dem bara för jag vill ha tjänster utförda av dem. Men jag lagade faktiskt middag som lön! Och bakade en riktigt skum banankaka. Men.. de smakade inte ens kakan. Så den blir min lunchlåda till imorgon istället.

Nu ska jag se Scrubs och måla naglarna, bara så ni vet.

Hugs & Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0