Stress, stress, stress!

Jag är stressad som ett djur (ni som läst bloggen tidigare fattar =)). Tentan rör sig bara närmare och jag har massa att läsa. Dessutom ska min syster bo här i en vecka och då måste jag ju ta hand om henne. Och så fyller jag snart år (kanske inget att stressa över), men jag känner mig gammal, haha!

Alltså...innan jag fördjupar mig i "Världens ekonomiska historia", måste jag berätta om typ världens mest jobbiga kille!
Vaknade tjugo över sex (skolan började tidigt för en gång skull) och eftersom alla cyklar är trasiga tvingades jag gå. Ramlade och föll on my ass of course! Det är riktigt isigt ute! Och jag var tvungen att släpa med mig tre skit tjocka böcker för att låna om dem i biblioteket. (Visade sig sedan att jag fick ont i ryggen i onödan, man kan låna om dem över internet...)

Anyway...skulle jobba med ett grupparbete och den här killen. Jag kan inte beskriva honom ens. Pratar non stop och om inget som någon är intresserad av. Blir besatt av saker om upprepar dem om och om och om och om och om och om och om och om och om igen! Det är sjukt! Och han snusar extremt mycket och har alltid svart, rinnande snus på läpparna! Uhh. Måste avreagera mig lite.

Ska ta mig en Euroshop chocolate chip cookie och en kopp te och läsa. Inget Top Model idag =( Very sad!

Okej...kanske i bakgrunden...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0