The Naughty and Mama... and Anteeee blogg!

Hello! Här är mitt (Antes) första gästinlägg i bloggen! Nu är jag är i linköping äntligen. Efter en jobbig tågresa bredvid kladdiga barn och en scary händelse med en man som försökte sno min väska är jag nu här. Jag är lite fundersam! Allt detta med att Chris Brown har misshandlat Rihanna. Kan han verkligen ha gjort det? Han har alltid verkat ganska mesig med sina dancemoves och cheese ballader så det låter inte alls som honom. Men om han nu har gjort det så är det nog ganska safe to say att hans carrier är over!
Btw så älskar ja pringles chips... men vem gör inte det?













Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en bra fredag och akta dig för olyckan nu när det är den 13:de ;-)

2009-02-13 @ 15:00:08
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: yoli

idag när jag got ready for school va de chris brown listan på mtv ja blev sålessen. buh

anyway åt pringles idag gott.

hejdå

2009-02-13 @ 15:46:29
URL: http://yollster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0