The Zit From Hell

Den sitter på min haka just nu. Den syns faktiskt inte så mycket men ger otroliga mängder smärta. Känns som den växt fast i hak-benet på nåt sätt. Varje gång jag pratar eller ler sprids smärta i hela käken. Jag är seriöst handikappad! Kan inte ens ägna mig åt min favoritsyssla (äta) utan att känna pain skjutas ut till resten av ansiktet.

Vad ska jag göra? Det går inte att klämma den eftersom den är underjordiskt. Och för att det gör insanely ont när man rör vid den.

Av nån anledning känner jag att Flurney är den enda som skulle förstå.

/Plågad Mama

Kommentarer
Postat av: ANte

Asså maja! om någon förstår painful underjordiska hak finnar så är det jag och inte yola!

2009-02-06 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0