Top Model och transvestiter

Medan Naughty hade pluggkväll (eller Scrubs-kväll verkade det ju bli?) så hade Mama tv-kväll. Kom hem från skolan typ död med en galen huvudvärk och har varit placerad framför tvn och datorn (båda samtidigt alltså) sen dess.

Gillade Top Model idag. Men Marjorie var ett galet sjukt sär, tycker ni inte? Hon har alltid varit lite skum ju, men idag alltså.. jag fick panik. Skönt att hon åkte ut. Thanx to Ante visste jag ju redan att hon inte skulle vinna, men ändå.

Nu ser jag en brittisk dokumentär om transvestiter. Haha. Vissa berättar hur de haft sjukt starka tvångskänslor att klä sig i kvinnokläder hela livet. Måste vara skumt att känna så! Men jag har ju absolut inget emot transor, jag menar alla får ju göra som de vill! Fast det måste ju vara helt galet när ens man sen fem år tillbaka plötsligt berättar att han är transa i smyg. Snacka om chock!
Jag tänkte förresten på en sak. Man hör aldrig nånsin om tvärtom-transvestiter, alltså kvinnor som klär sig som män. Men såna måste ju också finnas?

Okej, godnatt! Nu ska jag sova och försöka bota huvudvärken. Och ladda för körlektionen imorgon...

Kommentarer
Postat av: ELN

Om du någon gång skulle tröttna på allt mode, låt ellenfelicia underhålla dig! :) Bloggen är helt mode- och kändisfri! Ha det bra

2009-02-10 @ 22:21:35
URL: http://ellenfelicia.blogg.se/
Postat av: Sandra Tjulin

åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment

2009-02-10 @ 23:02:49
Postat av: anna

hej =) nu är det dags att nominera sig till nästa veckans blogg !! tycker just du ska nominera dig genom att kommentera inlägget jag länkade !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0