TV

Har äntligen kommit hem efter att ha suttit still på IKEA i en och en halv timme! BORING! Följde med pojkvännen till Tornby för att köpa en tv-möbel. Efter det placerade han mig på en bänk och sa att jag skulle vänta där medan han hämtade TV:n och ringde en taxi. "Kommer snart", sa han. Ja..det tog som sagt en och en halv timme! Efter att ha spelat Tetris demo typ femtio gånger, lyssnat på några gubbars samtal om IKEAS äckliga korv (den är förresten skitgod, fattar inte vad de snackade om!) och spanat på söta babysar höll jag på att svimma av tristess. Kunde inte gå till Expert heller, för vem orkar släpa runt på en gigantisk hylla?
Till slut kom de i alla fall, taxichauffören verkade vilja småprata, men jag var lite för sur. Han gav oss bland annat fakta om Linköping undr istiden. Nu har vi i alla fall en Panasonic px80 (tror jag...) och min pojkvän ser ut som om han sovit med en galge i munnen. Han har seriöst ett sånt glow som gravida kvinnor ska ha...fast han är ny pappa till TV:n istället =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0