Bad Mojo.

Jag skulle äta riktig middag idag. Var till och med och köpte fiskpinnar. Men.. efter ett paket Pringles Sourcream, en semla och Rocky Road-glass är jag tyvärr för mätt. I'm sorry Nattak, jag lovade ju att äta!

Btw, jag hatar att plugga. Håller på att lose my mind. I två dagar har jag suttit konstant och "pluggat". Men det jag har åstadkommit skulle ta knappt en timme om man bara var koncentrerad. Har inte varit duktig med andra ord. Får väl skylla mig själv om jag inte klarar tentan. Men ååååh... sjukt jobbigt blir det om jag inte klarar. Jaja vi får se. Två nätter + en dag kvar att plugga ju. Allt kan hända! ...

Idag hade jag sista körlektionen innan uppkörningen. Riktigt nervös nu!! Det gick rätt bra idag förutom att jag SUGER på högerregeln och glömde den typ fem gånger. Och råkade lägga i backen när jag skulle svänga.

Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0