Fattig

Nu har det gått en hel vecka (tror jag?) för mig med 5 kr på kortet. Det plus 3,50 i mynt är allt jag har. Seriöst allt, inga sparkonton, fonder eller nåt sånt. Man kan lugnt säga att jag är fattig.
Men imorgon kommer äntligen csn. Det är ju egentligen inte så mycket pengar det heller, men ska bli otroligt skönt! Kan ju betala hyran & mat o sånt. Det är ju ganska viktigt hehe.

Så mitt liv börjar get lite back on track tror jag. Är inte lika mycket en vandrande katastrof nu. Feels nice. Det första jag ska göra när jag har pengar är att vräkhandla på Maxi och köpa munkar på Linköpings lilla munkställe i stan. För ja, cravingen finns där lika stark. Eller lite lite svagare faktiskt, för Naughty gav mig tre donuts på bion i måndags. Kan ju säga att det är bland det bästa jag nånsin fått. (how sad am I?) Love you Nattak.

Ska göra chokladbullesmet nu. Yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0