God morgon!

För att kompensera för min kassa natt (grannarna fick klockan ett plötsligt för sig att spela "Hips Don't Lie" på högsta volym och sen låg jag och vred mig till klockan fyra) har jag nu haft en riktigt mysig morgon. Åt frukost i sängen framför tvn (Crunchy müsli och en stor kopp te). Sen tog jag en riktigt lång, härlig dusch (jag älskar mitt Body Butter från The Body Shop, ALLA borde ha ett sånt). Och nu sitter jag här, men en ny kopp te och lyssnar på min kära Ella Fitzgerald.
     Men nu är nog det roliga slut. Historia läxan väntar!

Men innan jag säger hej då.. What's the deal med Ebba Von Sydow, Sofi Fahrman och Elin Kling. Hur många långhåriga, blonda modebloggare är för många? Inget illa om dem, men de är ju löjligt lika. Var är variationen?
     Men I guess that's Sweden for you, hihi! Avvikelse dödar =)




Kommentarer
Postat av: Gaia

Hoppas inte någon spelar musik på högsta volym inatt =)

2009-01-27 @ 17:47:41
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0