Good morning!

Har precis avslutat frukosten. Den senaste veckan har jag kämpat med att göra mannagrynsgröt som min mormor brukade göra när jag var liten. Men jag kan såklart inte få till det. Så där perfekt blir det aldrig! Idag är jag ledig och tänkte åka in till stan. Är riktigt sugen på vårkläder nu! Har redan shoppat en bikini från H&M, blå och vit-randig och perfekt för en härlig "fun in the sun"-dag! Nu behöver jag en lite "finare", mer fancy liksom! Eller..behöver och behöver. Vill ha helt enkelt =) Och så är jag galet kär i den här klänningen från Elizaeth and James!! Men vi får väl se vad som händer...

Dsc_6659_full

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack, visst är han =)

Ja, det finns så många bra disney filmer. =)

2009-01-30 @ 10:13:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Tänkte kika förbi och tipsa om min tävling där du kan vinna priser värda 700kr. Kika in du med :-)

2009-01-30 @ 13:31:09
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0