Jag är en idiot

Hej. Jag är pissed på mig själv. Har haft en riktigt dålig dag.
Började med att jag glömde gröt på spisen så att brandvarnaren började tuta. Kastrullen blev helt svart och förstörd.
Sen cyklade jag iväg till körlektionen. Det gick riktigt dåligt. Nu är det inte långt kvar till uppkörningen och jag fick boka upp en dubbellektion som jag inte ens har råd att betala.. Vet inte hur det ska gå.
Sen när jag var hemma hände det värsta. Skulle anmäla mig till tentan jag har nästa vecka och såg då att det är för sent att anmäla sig! Jag trodde man hade till en vecka innan att göra det men det var visst tio dagar! Fick galen panik. Ringde universitet och frågade vad jag skulle göra. De sa jag får gå till salen, skriva upp mig på en lista och om det finns extra platser får jag skriva den en halvtimme efter alla andra har börjat. Jag är så sur på mig själv... Tänk om jag inte kan göra tentan? Då måste jag vänta ända till i maj för nästa chans.

Fast som det ser ut nu kommer jag ändå få ig. Har inte börjat plugga än.

PISSY DAY

och klockan är bara kvart över fyra. Många timmar kvar som kan bli lika vidriga... Nasty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0