Top Model

Nu har jag faktiskt pluggat länge, det är svårt att komma in i det igen när det var på längde sen jag gjorde det! Nu hade jag tänkt mig att krypa ner i sängen med lite te och se "Top Model". Jag vet inte vem jag gillar bäst, har haft helt svårt att "connect" (om man nu kan beskriva det så) med någon av tjejerna den här gången. Och på brukar det aldrig vara. Kanske för att jag inte vet vem som ska vinna den här gången, för första gången sedan säsong två tror jag. Så blir det alltid så att jag håller på den som vinner, för då blir man i alla fall inte besviken. Mitt favoritfoto hittills är i alla fall det på Samantha när hon tittar upp ur vattnet! Och min favoritvinnare är nog Danielle. Eller Salisha. Hon är fantastiskt söt!Otroligt intressant eller hur? Haha.


Danielle

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Top Model är beroendeframkallande:-)

2009-01-28 @ 21:42:08
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0