Uppkörning

Hello. Idag körde jag upp. Fick ig. Igen. Det var mitt andra försök.

Felet jag gjorde var att inte sakta ner när det går en hund utan koppel på trottoaren. Wtf liksom? Störigare fel får man leta efter.

Försöker att inte deppa ihop över detta. Och det går ganska bra. Har dansat runt lite här hemma och mumsat glass. Snart ska jag iväg till uppropet för denna terminens kurs (fek 2, fråga mig inte varför jag valt denna osexiga kurs...). Ska faktiskt bli skönt att komma igång med skolan igen. Hoppas det inte är för mycket att göra bara hehe. Just nu ser det inte så slappt ut med tanke på att jag ska ha en dugga (typ liten tenta) varje fredag. Jobbigt. Men man överlever väl!

Pusshej /Mama

Kommentarer
Postat av: Harry

asch, jag klara först på fjärde försöket ;P så håll ut, det går nångång :D

2009-01-19 @ 15:22:15
URL: http://saandis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du kunnat fuxa npgra biljetter än? jag köpte en choklad ansikts mask idag! Den var svin härlig! och en choklad läppsyl och en honungs body frosting! jag kommer äta dom!

2009-01-24 @ 21:03:27
Postat av: mama

ooh, det låter underbart ante!

2009-01-24 @ 22:05:12
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0