GAH!!!

Änne ett samtal från min nya städchef. En tant hade gått ut med en bit papper för att se om "hissmattan var så mörk som den såg ut". Och nej! VE OCH FASA! HON HITTADE ETT SANDKORN I HISSENS HÖRN!
     Freaken tanthelvete! Jag vill be henne städa sin dumma hiss själv eller stoppa den där solen inte lyser. WHAT THE HELL? Ska hon inte middagen i hissens hörn?
Jag ska minsann städa den så skinande ren och sen ska jag släpa ut kärringen ur lägenheten och tvinga henne slicka golvet. Du måste ha ett sorgligt liv, HÖR DU DET BAJS TANT!!!!

Okej. Ilskan är borta. Tack för att ni lyssnade!

Kommentarer
Postat av: mama

OH MY GOOOOOOOOOD!!! hon borde dö. alternativt skaffa ett liv.

2009-07-08 @ 20:57:12
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0