Yesterdays fun!

Här är en liten recap av gårdagen:
10.00 - kommer fram till Ante (lite försenad, eftersom jag var tvungen att gömma mig i trappen för min granne som aldrig kan hålla tyst. Var fast där i ungefär tio minuter för att ungå ännu ett lååååångt samtal med henne. Ante låg som väntat i sängen när jag anlände...



12.30 - jag släpar ut Ante på en promenad efter Våra bästa år. Det var tänkt att promenaden skulle ge henne lite motion, men det var tvungen att get cut short för jag behövde VERKLIGEN använda toaletten. (Inget mer att säga om den saken). Anyways så var vi bara ute i tjugo minuter.



13.20 - Sebster joins us för en sen lucnh. Efter maten (skum soppa som pappa var väldigt stolt över) börjar han spela ett rosa spel som min lillasyster fick med i tidningen Prinsessan. Bör jag vara orolig?



13.30 - Sebster visar stolt upp sitt klarade spel...



13.32 - Ante diet goes down the pooper. Här vräker hon kakor med nutella. Senare blir det även chips...



17.30 - Ante och jag blir uttråkade efter att ha städat och organiserat hennes ipod. Resultatet blir ett gäng "wannabe Top Model"-bilder! Scary...





18.00 - Ante klarar också prinsess-spelet. På tre minuter. Hon blir väldigt stolt. Jag undrar om det är dags att skaffa nya systrar...



Okej. Jag måste verkligen springa nu. Ska till farmor och fira hennes födelsedag. Ha en nice dag!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: yola

hahaha så fint! jag ser FET ut på promenad bildne. hälsa farmor!

2009-07-08 @ 13:10:11
Postat av: mama

spelberoendet är bäst!

2009-07-08 @ 14:29:38
URL: http://naughtyandmama.blogg.se/
Postat av: ante

tack för sängbilden! Och för att du och mojo stood me up!

2009-07-08 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0