Cheeeeez

Insåg just att det alltid finns ost i föräldrarnas kyl.
Låter kanske som en självklarhet. Bara den som levt som en fattig student kan nog fatta hur det känns.

Liksom - jag kan göra smälta ostmackor till lunch! Ha lite ost på pastan! Göra en pizza? Om jag gör omelett (vilket jag egentligen hatar) kan jag göra den lite smågod genom att fylla med ost!

Jag har lärt mig uppskatta det lilla. Sen att le parents aldrig har chips hemma är ju lite jobbigt. Men jag ska fokusera på det positiva.

Kommentarer
Postat av: pubes

Men alltså, jag är student och har alltid ost hemma? Jag fattar inte grejen, varför skulle studenter inte ha råd med ost liksom? =D

2009-06-12 @ 02:24:45
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0