Hej!

Nu har jag flyttat tillbaks till Malmö. Tillbaka hem till mina föräldrar. Att bo med dem igen känns väl sådär.
Men några perks finns det - som att de alltid har en full kyl och frys. Idag har jag ätit tre skedar strössel rakt ur paketet och planerar att strax gå ner och knapra lite frödinges kladdkaka.

Hur som helst så är jag arbetslös och patetisk. What to do? Jag vet inte måste jag säga. Ingen vill ha mig hur många jobb jag än söker. Hmm. Dessutom har jag ont i nacken efter att ha kommit på delad förstaplats i en liten limbotävling.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

aaw jobbigt :/



Satsa på bloggen, skriv en bok? :)

kram

2009-06-09 @ 01:21:23
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0